Nu är det bra!

Datum 2008-11-13 Klockslag 00:32:43
Iaf just nu ;)
Jag har varit lite sådär busig som jag kan vara ibland. Henrik (som jag skrev om i
detta inlägg) fyller år imorgon, eller ja idag, så jag har fixat ett fint "kort" till honom. Jag har kämpat med det hela kvällen och nu är det äntligen färdigt och på sin rätta plats. Jag har fotat så ni kommer nog få se, om ni är snälla ;)
Jag har brottat mig in i hans port också. Dom har tydligen bytt låset! Snacka om jag blev irriterad när jag hade värsta planen. Stog och svor och försökte pressa in nyckeljäveln utan framgång. Tillslut smög jag runt till andra sidan med risk för att bli upptäckt av födelsebarnet. Och på den sidan kom jag minsann in med min nyckel. Satte upp kortet på hans dörr och smet hem igen.
Imorgon när han går hemifrån och ska låsa dörren kommer han se mitt sjukt braiga grattiskort/teckning.


Gonatt och
Pöss!

Kommentarer
Postat av: FEBB

.. älskar dn header, haha<333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se