Suger balle

Datum 2008-11-06 Klockslag 22:48:51
Den här veckan suger verkligen balle! Fast suga balle kan ju vara positivt så.. den suger bara helt enkelt. Näe usch, en dålig vecka ;) Allt är fel, allt! Skit och bajs och helvetes jävla rumpa. Jag är ett nutcase precis som min käre mentor sa.

Nu ska vi vara sådär lalligt positiva:
Vilken underbar dag det har varit, perfekt kväll och najs vecka. Imorgon och nästa vecka kommer vara så töntigt bra att man knappt tror det. Man kommer undra om man verkligen förtjänar att ha det så bra. Näe det undrar man ju inte. Det är klart man förtjänar det, för man är ju en sådan bra människa!


Underbara ordval!
Dags för en promenad och skaka av sig skiten tror jag..
Pöss!

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: Haha jo jag med ;) Men hur långt... typ axellångt eller jättelångt? För jättelångt rockerhår är det dåligt med... har sökt som en dåre efter det.. :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se