Ungdomsledare sökes =)

Datum 2008-10-10 Klockslag 12:24:40
Tjoho, jag lever men det är knappt. Näe då, livet tuffar på i vanlig ordning, nästan i alla fall.
Praktik den här veckan, jag praktiserar på fritidsgården som jag hänger på på kvällarna. Asnajs är det.

Vad har hänt den senaste tiden då?
För någon vecka sen hade jag två miniplåtningar med Angelica och Jonas. Så där finns det lite bilder att pilla med och så småningom visa upp.
Massa nya nagelbilder, det är en del på lager nu.
Jag har presenterat Angie och Edde för varandra. Anledningen? Jag tycker dom ska uppträda tillsammans! Angie sjunger och Edde spelar akustiskt. Jag tror det kan bli fint om inte annat är det bra träning för Angie att sjunga på scen.
Mammsen har fyllt år och jag har städat hela lägenheten, jääättenoga!
Jag har ringt till
Samson för att boka honom till en spelning med lite olika band. Han var sjuukt trevlig. Synd dock att vi inte har budgeten så han kan spela =/

Nu måste jag packa det sista, städa undan i köket och sedan skynda till gården. Jag ska nämligen följa med till Borlänge som ungdomsledare. Gården har ett sammarbete med en annan fritidsgård där uppe och nu ska vi åka och hälsa på dom. Två fritidsledare, 12 ungdomar och jag.


Jag kommer hem söndagkväll så massa pössar och ha en riktigt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Celina

Va syns att ni inte kan få dit Samson! Aja, han har nog en del andra spelningar så det är ju bara att haka på dom annars om du vill se honom live, vilket jag absolut tycker att du ska göra! =)



Jo det gick bra i onsdags! Jäätemysig gård och gulligt folk! Förväntar mig att se dig där nästa vecka..! ;)

Postat av: Celina

Jaaa va synd att du inte kunde komma! Filmen sen fredagen är förresten på väg. Har tyvärr haft så otroligt mycket saker som hänt senaste dagarna att jag bara inte haft någon energi kvar till alla "småsaker2 runt omkring. Men jag tänkte sätta mig ner idag och fixa allt. =)

Jo, höften borde ju bli bättre nu. Ska ta det lite lugnt i början, men snart så! =)

Kommer du imorn förresten?

Kram kram

2008-10-16 @ 14:58:20
URL: http://schlaijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se