Åka eller inte åka?

Datum 2008-09-16 Klockslag 23:10:43
Måååste bara skriva av mig!
Jag längtar inte till Thailand, inte alls. Det är så himla skönt, att kunna känna "åh jag vill stanna här". Förut så var jag som en katt med vatten, gjorde allt för att komma härifrån, hatade Sverige. Nu uppskattar jag verkligen det jag har mycket mer. Visste skulle jag inte banga på att åka till Thailand men det är inget mål eller något jag verkligen kämpar för att kunna göra. Jag trivs som fisken i vattnet här.

När jag läser/hör om andra som åker till Thailand kommer känslorna tillbaka. Det var verkligen en underbar tid. Det är då jag vill tillbaka, jag vill åka direkt. Ännu jobbigare är det när någon har varit i Pattaya. Då har dom ju sett och upplevt samma grejer som jag har. Dom får ha dom underbara känslorna, inte jag. Men det jobbigaste är att dom får träffa alla de människorna som jag saknar och inte får träffa! Jag går nästan sönder, jag sitter här och vrider och vänder på mig, blir arg och frustrerad. Om inte jag kan/får/vill vara där får ingen annan det heller! Själviska tankar? Absolut men det är mänskligt och förståligt att jag känner som jag känner. Jävligt jobbigt dock.

Bokstavligt talar spänner jag hela kroppen och försöker teleportera mig dit så jag får ha allt för mig själv!

Hur ska det gå att sova nu då.. Jäävla Kissie (
http://kissies.se)

Kommentarer
Postat av: jenny

måste du välja hur du ska känna du kan väll åka dit men se de som semester och inte som att du inte trivs här ?

2008-09-17 @ 18:03:59
Postat av: MiNi

Jenny: Jag skulle kunna åka dit och känna att jag fortfarande trivs här.

Det som är det jobbiga är mina själviska tankar. För jag vill inte åka dit men då får ingen annan det heller ;P Eller asså, ja vad konstigt det blev, men jag är väl avundsjuk för att dom vill åka och har det roligt där med dom jag känner.. Jag vill också vilja åka dit och träffa alla igen.

Postat av: Nina

Vilken fin blogg du har! :)

2008-09-17 @ 19:03:46
URL: http://beaut1ful.blogg.se/
Postat av: emmeli

åk till NY istället;)Puss!

2008-09-18 @ 13:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se