Jag är för skön!

Datum 2008-09-25 Klockslag 00:07:15
Hahahah, det var nog den roligaste skoluppsatsen på länge. Det är såhär det ska kännas, roligt och inte det minsta pressande. Nu var det iofs lite press med tiden men resultatet.. mnäe. Jag ville bara ha något att lämna in som handlade om genus och det gjorde den. Sen kanske jag inte svarade riktigt på frågorna, so? Jag tyckte uppgiften var luddig, jag förstod inte riktigt vad förvirrade Pontus frågade efter och inte blev det bättre efter jag frågat.

Nu ska jag INTE sova. Jag ska fortsätta i samma tonårsrebelliska anda och sitta uppe ett tag till och bli trött och inte orka med skolan imorrn. Jag orkar inte med en massa krav och press. Jag ska läsa på om naglar och leka med mina nya dekorationspenslar =)

Kommentarer
Postat av: MissMagicGirl

Kul!

Älskar att hålla på med naglar!

Postat av: MissMagicGirl

Kul att du gillade den!

Hittade den på: http://www.deviantart.com/ en sida för konstnärer.

Tyvärr minns jag inte vad personen i fråga hette.

2008-09-25 @ 23:13:30
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com
Postat av: jenny

pontus var väldigt luddig om uppgiften!

2008-09-27 @ 15:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se