Lämnad vid altaret

Datum 2008-09-28 Klockslag 00:34:54
Jag måste skriva när jag fortfarande har känslorna och tankarna kvar så jag har pausat filmen för att skriva lite snabbt igen.

Jag har inte förstått mig på det här med bröllop än, kanske kommer jag att göra det en dag, kanske inte. Men något jag har förstått är att det måste kännas förjävligt att bli "lämnad vid altaret". Att vara den som inte ballar ur och är taggad till tusen, står där med alla kläder, blommor och smink och så tänker den andra inte komma eller dyker inte upp.
Man har släppt allt och är redo att ta ett stort steg men den som bär upp en finns inte där och man faller pladask. Där står man upppiffad med massa gäster som tittar på en när man faller.

Näe blää, Big får ta och fixa det här nu!

Kommentarer
Postat av: Kaj

Hej Lill-tjejen... inte ska du behöva oroa dig för att jag ska lämna dig vid altaret! Jag kommer att vara där och i tid! Det kommer ju vara den lyckligaste dagen i våra liv! är det inte så??



Pöss på dä!

2008-10-07 @ 15:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se