Värsta utmaningen!

Datum 2008-09-24 Klockslag 22:54:17
Nu ska jag verkigen utmana mig själv!
Om en dryg timme stänger inlämningen för genusuppsatsen vi har i skolan. Jag har inte skrivit något alls (vi fick uppgiften för ca tre veckor sen)! Jag har pratat lite om den med kompisar och en pedagog men inte mer än så. Först tänkte jag skita i hela grejen men det är verkigen inte min stil. Så nu ska jag göra det hela lite roligare. Jag har levt loppan ikväll och inte stressat mig ett dugg över denna bajsuppgift.
Om 6 minuter så ska jag sitta här i en timme och knåpa ihop något. Målet är att ha gjort uppgiften och få minst G.

Ska hämta något att äta,
Pöss

Btw, jag är fett peppad =D

Kommentarer
Postat av: Sussi

Kämpa på du fixar det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se