Mina skor

Datum 2009-03-22 Klockslag 14:28:17


Min käre mor rensande i hallen och ställde upp alla mina skor. Lite roligt  att se alla skor man har, jag hade glömt bort en del. Mindre roligt var dock att jag var tvungen att slänga fem par skor! Sjukt dåligt, det är ju säsongskor så jag använder ju inte alla hela tiden. Det slutade med att jag gav bort två par stövlar med klack, två par jag ärvt men aldrig användt.
Men nu måste få jag veta vad ni tycker. Är det många skor? Hur många skor har ni?

Kommentarer
Postat av: jenny

jaaa.. jag har sex par varav 3 jag använder flitigt. jag har åttan om man räknar klätterskor också.

2009-03-22 @ 18:25:27
Postat av: Anonym

jaaa.. jag har sex par skor varav tre jag använder flitigt. 8 om man räknar klätterskor

2009-03-22 @ 18:27:30
Postat av: yasmine

det är mycket skor men väldigt mpnga är typ conversestyle och sneakers,

Jag äger mycket skor som jag överanvänt (mina converse är påväg till den kategorin) och sedan tröttnat på och en del jag inte använder. Sedan har man såklart sina favoriter

Postat av: MiNi

Jenny: Oj, det var inte många.



yasmine: Jag har också en del som är överanvända som jag använder någon gång då och då bara. Men det är dem värda att sparas för ;)

2009-03-24 @ 10:24:01
URL: http://stiiina.blogg.se/
Postat av: ell

jag har allt för många....

2009-03-26 @ 22:12:08
URL: http://ellwandahl.blogg.se/
Postat av: CrazyNails

Eh jag har inte räknat mina, men jag har nog lika många. Har inte nån som skulle våga ställa upp mina skor så där;)

2009-04-03 @ 14:19:39
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se