Vill du ha hjälp med bloggdesignen?

Datum 2008-04-20 Klockslag 13:36:34
Skicka då ett mail till [email protected]

Mailet ska innehålla följande:

Din bloggadress
Dina inloggningsuppgifter
Idé
- färgval, tema, inspiration

Bilder - till header, profilbild och meny
Texter - rubrik/bloggnamn, motto/citat, bildtext, beskrivning att ha i menyn

Beskriv med tre ord - beskriv hur din blogg ska se ut med tre ord
Övrigt - något extra som du har tänkt på/vill ha med

Fria händer? Mja, självklart kan jag bara hitta på en design, men det är ju inge kul om jag lagt ner massa tid på en design som sen inte faller dig i smaken. Därför vill jag att du alltid på något sätt förklarar hur du vill att det ska se ut.
Du kanske har en färg som du hatar men som jag älskar och råkar använda tll just din design.

Var så utförlig som möjligt.

Vad kostar det och hur lång tid tar det? Jag gör designer för att jag tycker det är kul men nu har det blivit så många som vill ha hjälp och jag får mindre tid över. Jag lägger ner mycket tid på att få det ordentligt och efter dina önskemål så du får bloggen som du vill ha den, och då vill ju jag ha något tillbaka. Det är ju min fritid därför är 100 kr väldigt lite pengar, som jag själv lätt skulle lägga på en snygg design.
Det kan ta allt mellan en dag upp till en vecka beroende på kön, min fritid och hur lätt jag får tag i dig. Ibland kan det ta bara en kväll om jag är ledig och råkar få ett mail ang. design.

Hur går betalningen till då? Jo, jag gör designen efter dina önskemål och när den är färdig får du titta på den och säga vad du tycker/säga vad du vill ändra. När du är nöjd får du mina kontouppgifter och sätter in pengarna på mitt konto. När jag ser att jag fått pengarna så lägger jag in designen på din blogg.



Så skicka nu iväg ett mail till [email protected]


Kommentarer
Postat av: Sara

Men tänk om du tar pengarna men inte skickar blogg disagnen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se