Problems...

Datum 2006-09-27 Klockslag 23:31:53
Jag sover inte... jag sa att jag skulle d för ett tag sen men jag hittar bara ännu mer intressanta saker på internet!

Har suttit o läst en massa bloggar och insett att alla har ngt jävla problem som tynger ner dom!
Asså inte små problem utan riktigt stora jobbiga problem som man mår så dåligt av...
Alla skriver inte klart o tydligt att dom mår dåligt men dom smusslar in d i citat eller berättar om någon annans problem (inte på d sättet jag gör nu...) eller tipsar hur man kan må bättre... så man får små pikar om att folk mår dåligt... En del skriver i för sig vad problemet är o då blir jag så trött för när jag läst halva texten inser jag att d var faktiskt inget livsviktigt problem (vikket dom som skriver tkr) så då slutar jag läsa!

Aja iaf så har jag hittat lite fler blogg som tillhör dom jag känner

Elin (oxå en liten filosofare som Ellen och Josse)
Sandra (Josses kusin, inte för att jag känner henne men iaf)


NU SKA jag sova!!

Kommentarer
Postat av: sandra.

haha jasså så du läser min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se