skolan..

Datum 2006-09-17 Klockslag 23:46:14

Jag lackar totalt på människor man typ inte pratar me i skolan men på msn så ska dom prata me en hela tiden, MEN bara om skolan och läxor...

Skrev d till en kompis när ja berättade om en tjej som går i min klass:
hon sitter o frågar ut mig om abc pappret uppifrån och ned... jag orkar för fan inte hjälpa henne hon pratar typ inte äns med mig i skolan vrf ska hjälpa henne o plugga till ett prov när hon inte ens har lyssnat på lektionerna...

D här va alltså för nåra minuter sen...Alla sitter nämligen inne på msn o frågar varandra om saker till provet...
Lyssna på lektionen! Kom inte till klassens pluggisar som ni dissar helt i skolan o be om hjälp! För där får ni ingen!!!!!!!

så nu har jag fått ut mina aggresioner.. :P

nu ska jag ta min efterlängtade skönhetssömn ;)
sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se