kul...

Datum 2007-02-02 Klockslag 19:27:45
missade inte dansen idag, tyvärr!
jag känner mej så jävla misslyckad!

1. alla som går kursen är antingen danslärare eller dansar på 2-3 ggr högre nivå än vad jag gör
     innebär att jag suger (negativt)
2. alla är minst ett år äldre
     innebär att jag e yngst (ser d som negativt)
3. tempot ovanligt högt
     innebär att jag inte hänger med (negativt)
4. stilen är helt ny för mig
    innebär att jag kör raka fina linjer (negativt)

kan d bli sämre?
JA!

1. har sovit alldeles för lite

2. har inte ätit eller druckit tillräckligt idag

3. en tjej som jag känner någerlunda skulle spela basket i samma hus... så hon ställde sig i dörröppningen o berättade för sina kompisar att hon kände mig...
Gissa om jag gjorde allt helt perfekt när dom stog o iaktog mig, osäker som jag redan va...

4. mamma kommer o hämtar mig, frågar hur d va jag hinner säga "alla är..." innan hon avbryter o säger att hon ska visa var hon har jobbat en gång i tiden sen fortsätter hon att berätta om sin fucking flickvän (som jag älskar, jo tjena) o babblar o babblar o babblar när vi väl kommer hem så frågar hon igen o då bryter jag ihop

5. i dörren möter man sin älskade katt med blodigt huvud


Yes toppen dag!

jaha hur har eran dag varit då?



Update: men jag ska fanemej klara d!
 jag ska gå dit varje fredag o vara sämst o lära mig av d!

Kommentarer
Postat av: Ellen

NEEEJ!! Vad har hänt med nisse???

Postat av: Stina

han hade sår ovanför ögat (det som hängde) och han hade lyckats skrapa upp dom så d blödde rejält!

2007-02-02 @ 22:41:49
URL: http://stiiina.blogg.se
Postat av: Ellen

Stackare..:( men hur mår han nu då?

2007-02-03 @ 00:20:34
URL: http://ellenwandahl.blogg.se/
Postat av: Stina

bättre... d har slutat blöda iaf

2007-02-03 @ 01:13:26
URL: http://stiiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se