inte hemma

Datum 2007-01-11 Klockslag 23:17:51
i måndags tittade jag på film hela kvällen
i tisdags var jag hos mamma o titta på tv hela kvällen
i onsdags(igår) var jag hos ellen hela kvällen
i torsdags(idag) är jag barnvakt hela kvällen (fortfarande barnvakt)
i morgon ska jag ha dans genrep hela kvällen
i övermorgon ska jag på sminkkurs mellan 12-16 och sen dansuppvisning hela kvällen
i övermorgonmorgon =P så ska jag ha dansuppvisning hela dagen o kvällen...

körit värre!

i måndags skrev jag ett blogg inlägg på ngt papper som ligger ngnstans hemma...
som jag ska skriva in här hade jag tänkt

i onsdags färgade jag håret (igen)
tänkte lägga upp lite bilder...

idag har jag och en tjej från elevrådet drivit med en ny snobbig "brud"
skrev ner en massa bra på d mötet =P (kmr upp vid tillfälle)

helgen ska jag väl summera vid tillfälle




tack o adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se