På Liiidingö

Datum 2008-08-01 Klockslag 13:16:08

Tänkte bara berätta att jag åkt hem från landet och nu sitter i den lilla mysiga (ostädade) lägenheten igen.

Igår kom jag hem och joinade ell och aman på deras jobb som fastighetsskötare. Värsta fancy jobbet ;)
Haha jag fick åka en sån här liten golfbil typ. Jag satt med när dom fikade och hjälpte till att olja komposthuset vid min port. Kul kul =)

Justeja, bilderna från släktträffen får vi se hur det blir med. Pappa är seg med mailadresserna. Jag glömde nämligen fråga om jag fick lägga upp bilderna. Så jag tänkte maila dom alla bilderna som jag tänkte lägga upp och fråga om det är ok.

Nu ska jag ta itu med lite grejor;
Städa (liite)
Duscha
Måla naglarna
Kolla mailen



Pöss sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se