Ingen frisk luft!

Datum 2008-02-25 Klockslag 18:19:55
Satt och chattade med min käre vän Ellen då jag insåg att jag har ta mej tusan inte varit ute på hela dagen! Usch inte bra! Jag har bara stått vid fönstret och tittade ut mot gatan och känt mej som Askungen, haha. Imorrn får det bli skärpning.

Då ska det nog "shoppas" lite. Säng lampa till min säng och pappas säng, mjölk, linjal, färg till skrivaren och så var det nog något mer som jag inte kommer ihåg. Inte så spännande saker men iaf..

Ska duscha och sova nu.
Justja, på håller på att ladda upp alla bilder från thailandresan i julas. Dom kommer finnas på min bilddagbok, minidalen för dom som är intresserade.



Pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se