Känslomässigt vrak

Datum 2008-02-20 Klockslag 23:13:01
Imorgon bär det alltså av. Rätt sjukt egentligen, trodde inte att det skulle gå från början och det såg inte direkt ljust ut heller. Sex hela veckor i Thailand med min käre far..
Men imorgon bitti blir jag upp-plockad och skjutsas till centralen. För att därifrån ta mig själv hela vägen till Thailand.

Dom senaste dagarna har varit jättejobbiga. Jag har gråtit och skratta om vart annat (säger man så 'vart annat', yeye). Ena sekunden har jag skuttat runt och sjungit glada och medryckande poplåtar och andra sekunden gråter jag hejdlöst. Jag skulle vilja säga att det är resfeber.
Nu, så tror jag faktiskt, på riktigt, att jag har gråtit färdigt. Inte för alltid men för nu. Kommer gråta när jag kommit till Thailand också det tror jag, men från och med nu och en dag framåt är det nog inga tårar. Det ska bli skönt det har varit så mycket av dom nu.
Låter som om jag är sjukt deprimerad ;P

Kanske blir något mer inlägg innan jag går och lägger mig. Jag måste packa det absolut sista och JUSTE(!!) vattna blommorna var det ja! (Bor ju hemma ensam då mor min är på bröllop i Australien och lillebruur bor hos kusinerna så jag slipper ansvara för honom ;P)

Hemma i lägenheten i Thailand har jag tillgång till internet varje dag men jag kommer inte bo i lägenheten i sex hela veckor utan jag kommer att åka runt lite här och där, precis som i julas. Så jag kommer att uppdatera så ofta jag kan och orkar (det blir inte allt för ofta är jag ledsen).

Pöss på er

Kommentarer
Postat av: sussie

du är antagligen på väg nu eller så. hoppas du får det jättejättebra! jag kommer sakna dig men jag vill att du ska vara glad och ha jättekul under tiden du är borta. kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se