Shopping dag 1

Datum 2008-02-23 Klockslag 19:13:46



[KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT SE DEN STOR]

Tre adidaströjor
Ett par shorts
13 filmer (varav tre till mig)
Sminkborstar (dålig kvalité och slängda nu, kostade typ 2 kr)
Silikonfodral till mobilen
Fyra t-shirts (varav två till mig)
En klänning till Angelica
Fem väskor (varav en till mig)

Jaa det var altså shoppingen dag ett. Det blev liite för mycket..
Är det någon som är intresserad av dom fyra väskorna som ligger längst till höger i bild så lämna en kommentar. Det finns två svarta, en röd och en ljusblå. Det är sånna här strandväskor av enkelt tyg i påsmodell som man har sett en del ha.

Näe nu måste jag duscha o gå och lägga mig.
Pöss på er!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag är nog intresserad av den svarta väskan :)vad kostar den? hihih


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se