Jag träffade Lee!

Datum 2008-07-26 Klockslag 17:18:02
Här kommer den helt sjuka historien om när jag träffade Lee i Stockholm för några dagar sen:
För er som är nya så är alltså Lee en kille som jag träffade under senaste resan till Thailand.

Jag var i stan med några kompisar häromdagen och var på väg hem, ensam. Klockan var väl runt fyra på eftermiddagen och jag klev av rulltrappan ner till centralen. Vem får jag syn på? Lee! Men jag går bara förbi helt lugn fast jag egentligen ville säga hej. Men jag kände att jag inte ville tränga mig på, vad var chansen att vi skulle träffa på varandra i Sverige? Han hade ju inte plannerat att träffa mig, det skulle bara bli jobbigt för honom tänkte jag.

Jag gick vidare och ställde mig att vänta på tåget. Jag ser i ögonvrån hur hela hans band(!) står och väntar på tåget som går åt andra hållet. Mitt tåg kommer och jag kliver på, precis innan dörrarna stängs hoppar Lee på utan att jag ser det men jag känner hans armar runt mig. Jag blev förvånad att han såg mig och faktiskt kom fram (hoppade på tåget). Han berättade för mig att han och grabbarna skulle ha konsert i Sverige. Han tyckte jag skulle följa med. Jag hade inget annat för mig den kvällen så varför inte.

Jag följde med och satt vid sidan av scenen, konserten var väl inge speciellt. När konserten var slut så åkte jag och Lee ut hit till landet. Han hade lånat en bil utav en av killarna, som förmodligen hade hyrt den. 
Vi åt gott tillsammans med familjen som var som i chock att jag hade kommit med Lee. Vad är oddsen? haha.. Iaf hade vi det jättemysigt och han sov över. Dagen efter var vi ute i solen, gick och badade spelade spel och bara tog det lungt. Han var sådär gulligt busig och omhändertagande =)

Tillslut var han ju tvungen att åka tillbaka till Stockholm. Så på kvällen åkte han tillbaka till bandet. Dom skulle ha några små konserter till sen skulle dom åka hem. Anledningen att dom hade kommit till Sverige var för att en av killarna i bandet hade någon kontakt här som fixade resa, hotell och hela köret. Men imorgon bitti åker dom tillbaka till Thailand.

Heelt sjukt att jag stötte på honom. Heelt sjukt! Kan inte sluta tänka på hur sjukt det verkligen är/var! (Nan trodde att det var ett skämt, att jag hade klätt ut någon, hahah.)
Och att jag dessutom hållt tyst om det här. Jag har inte berättat det för hela världen, försen nu då ;)



Lite spännande läsning sådär mitt i alltihopa ;)
Tänkte slänga in en fjärde bild på Angelica sen, så ni får titta in om någon timma.


Update:
Hahah, det var bara en dröm ;) Ni var några som gick på det =)

Kommentarer
Postat av: Trinidad

Hade du kul med familjen då?



Händer ikväll?

Postat av: ell

EVA! GALNA UNGE?! HUR VAR VARFÖR? VA?!

2008-07-26 @ 20:26:42
Postat av: Towe

Det är bara helt sjukt!! Det är sånt där som bara inte händer! Jo i filmer kanske..

2008-07-27 @ 10:18:10
URL: http://towiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se