Tattoos

Datum 2008-07-12 Klockslag 16:49:54

AAAJJJ!!! Det måste göra #¤& ont! Alla har ju bitit sig i tungan och det är ju inte behagligt direkt. Fatta då att "skära" i tungan i flera minuter!


Jag har lite svårt för fjärilar (och delfiner). Jag tycker det är väldigt fina/söta djur men jag skulle aldrig kunna tattuera eller ha kläder med dom på. Djur över huvudtaget.. men fjärilar och delfiner är ju väldigt populära. Den här tattueringen tyckte jag var väldigt fin dock. Mest tack vare själva utformningen, den passar hennes kroppsfrom.


UV-tattueringar. Det är ju rätt coolt, typ party-trick-coolt. Fattar ni? Inte för-alltid-coolt liksom. Lyser bara i UV-ljus annars ser det ut som en tattuering som blekts ordentligt i solen.

Har ni någon/några tattueringar eller skulle ni vilja skaffa?

Alla bilder lånade från Bmezine.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se