Jag myser med bollar ;)

Datum 2008-06-08 Klockslag 00:37:19
Känsliga läsare varnas!

Alla vet vad slem är och att det kan bli lite mycket av det när man är förkyld/sjuk. Alla vet vad blod är och vet att man kan börja blöda om man råkar skära sig med en kniv. De flesta har hört talas om att man kan hosta blod, rent blod.

Sen har vi något som alla kanske inte är bekanta med: Slembollar som är helt röda av blod. Yupp, det hostade jag upp igår, två stycken. Om jag hade spottat ut dom i ett mått skulle en slemboll nästan fyllt en hel matsked. Konsistensen är liksom vanligt slem mjukt och slemmigt men kompakt så att det blir en klump.

Jag och mina slembollar hade minst sagt mysigt tillsammans igår ;)

Jag är sjuk. Ont i huvudet och halsen, varm, täppt i näsan och vill inte äta.
Inte nog med det, släng på mens och mensvärk på det också! Grym mensvärk, inte sån man kan ha en gång i månaden utan den smärtan gånger 100!




Skrev det här tidigare idag men det kom tydligen aldrig upp så jag publicerar det nu igen..
Har en och annan bild att visa upp sen men jag har lite anant att fixa först.

Pöss sålänge

Kommentarer
Postat av: Mikke

Slembollar rocks!



Kika gärna in på min blogg och kommentera våra namnförslag eller kom med ett eget nice tips på vad vårt barn ska heta. Jag skulle verkligen uppskatta det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se