There can be miracles...

Datum 2008-03-23 Klockslag 08:26:20

Jag blir så himla.. jag vet inte, glad kanske, när jag hör den här låten. Det är så att jag trillar ihop i en liten hög.
Det är låt nummer ett på skivan som jag fick av DJn :) Han spelade den igår när det var stängingsdags och självklart har jag lärt mig texten :)



Jag hade så himla kul igår och kvällen innan det också för den delen. Hälsade på killarna som sjöng i det andra bandet i förrgår. Så nu ler vi fånigt varje gång vi ses haha.
Igår hade jag rätt roligt efter att bandet var färdigt. Jag skulle hoppa upp på scenen och fjanta mej lite och då säter DJn igång I will survive Hoho jaja den låten kan så jag gick igång ordentligt. Fick applåder och grejer hehe. Och en del av bandet som hade spelat satt kvar och mös. Dom tittade och såg nöjda ut haha.

Jag hade jättekul iaf ;D

Hoppas att ni också hade en trevlig påskafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se