Betydelsefulla människor!

Datum 2008-10-19 Klockslag 13:06:31
Nu fick jag en såndär bloggidé igen och nu tänker jag skriva den ;)

En del personer har en fängslande personlighet. Någon som sticker ut ur mängden och får en att bli varm när man tänker på den och aldrig kommer glömma. Tänkte skriva upp några från jobbgänget.

Min alldeles egna underbara Johanna!

En tjej som inte känner till ordet fördom, ger alla en chans och försöker alltid se allt från den positiva sidan. En tjej med skinn på näsan, säger vad hon tycker utan att såra någon och alla tycker om. Johanna har en snygg kropp och är riktigt sexig också ;)

Charmiga Patric
En ung man i sina bästa år ;) Han har sina problem men oj vilken charm. Det är helt otroligt, han kan charma precis vem han vill! Mystisk, snygg, charmig, busig och bad boy gör Patric oförglömlig. Snäll är han ockå, det får man faktiskt inte glömma.

Henrik
Han är busig och påhittig, man tänker inte på att han är mycket äldre. Han är omtänksam. Sen tror jag att han har den där charmen som Patric har, men inte på samma sätt, mer vuxet. Han betyder mycket för mig och det tror jag beror på att han blivit som en manlig förebild för mig (blir så när man aldrig träffar varken far eller storebror).

Ni som läser det här och inte står med:
Ni betyder jättemycket för mig också, tro inte att ni är bortglömda. Alla tillsammans gör dessa kvällar underbara. Hjärtat tar ett glädjeskutt  varje gång jag ser någon av er.

Tack för att ni finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se