Panel i mitt rum?

Datum 2008-09-03 Klockslag 23:42:16
Jaa, det kanske vore något. Jag vill ta tag i mitt rum nu. Dom blåa fiskmåsarna på den rosbeigea bakgrunden SKA bort! Näe usch, någon fin färg ska det bli och sen vill jag sätta upp någon slags panel som gör att jag kan fästa mina hyllor ordentligt. Nu lutar dem nämligen, och man kan inta ha något tungt på dom.

Jag har en massa foton utskrivna som sitter på väggen också. Ska köpa stora ark som jag kan fästa dom på så det är lätt att ta bort om man skulle vilja det. Nu måste man ta bort varje foto för sig. Det är drygt hundra stycken, så det blir lite jobb.


Jag somnar vilken sekund så jag säger gonatt nu, Gonatt
och pöss

Kommentarer
Postat av: MissMagicGirl

Ditt rum låter som mitt!

Jag har också fullt med bilder.

Om du klickar på länken till min myspace sida på min blogg kan du se lite bilder från det där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se