Grillbilder

Datum 2009-04-21 Klockslag 18:16:40
Senast jag skrev, skrev jag att jag höll på att bli sjuk. Nu, käkar jag penicillin och ska bli frisk! Så jävla dumt av mig att både träna och jobba när jag kände att det var något på gång. Envis som jag är får jag faktiskt skylla mig själv.
Sitter och väntar på att tiden ska gå så jag kan ta nästa piller så att jag sen, en timme efter pillret, får äta igen. De ska ätas på fastande mage och det är aldrig min mage för jag äter hela tiden. Är jättehungrig nu!

Här kommer bilder från den senaste grillningen =)


Angie
Edde
Westberg dricker jäger
Sigge och Bella i glajjer
Walle hade med sig grillpinnar och Ben&Jerrys
Solnedgång
Såhär satt vi i början av kvällen
Måns och Walle

Angie och Edde sjöng och spelade fint för oss


Sigge och Kesoo gick iväg för och brottas och plötsligt hade dem inga kläder på sig..

Kommentarer
Postat av: Celina

I know... ;)

Postat av: Sofia

Haha, så lite så :) Finns några till filmer som jag inte fick med på listan!

2009-04-24 @ 10:56:33
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, sjävklart :)

Men säg vilka filmer du har sätt..blir lättare :)

2009-04-24 @ 11:06:16
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Oj, det var ju nästan alla!

Men här är en liten lista iallafall :)

De flesta har du säkert redan sätt...



En liten lista på dansfilmer:



Honey

Center Stage: Turn it Up

Feel the Noise

Save the Last Dance

Save the Last Dance 2

Stomp the Yard

How She Move

You got served

ATL

Step Up 2: The Streets

Take The Lead

Shall we dance

2009-04-24 @ 17:15:48
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se