Grym musik på Popteatern!

Datum 2009-04-26 Klockslag 22:55:08
Fick ett samtal i torsdags och fick frågan om jag ville jobba som caféansvarig på Popteatern igår. Jag tackade utan tvekan ja! Har gjort allt för att slippa sitta i lägenheten en ynka sekund till nu när jag inte smittas längre.
Jag blev hämtad av Walle på tjejmässan och åkte direkt iväg för att börja göra mackor till caféet. Några timmar senare stod
Tremblebee på scen och startade kvällen riktigt bra. Och den blev bara bättre och bättre med otroligt duktiga artister. Idol-Henning var konfrencier och det gjorde han bra, så hilma rolig och söt.
Jag filmade som vanligt så jag lägger in dem videos jag har hunnit ladda upp på youtube här.

Spelordningen:
Tremblebee
Jag har sett dem på Lidingö Rock och gillar deras musik. Towe kan verkligen sjunga!


Said Hussein
En favorit sen tidigare.

Desireé Duvringe
Inte så förtjust i hennes röst men blev glad av några låtar.


Sophie Rimheden
Elektronisk popmusik, hann inte höra mycket.

Pat Thomas

Mysmusik!


Lesli
Otroligt duktig och cool!


David Hofmang-Bang
Skön country med härlig en härlig tjej på kontrabas.


The Bonapartes
Spelar på Lidingö Rock finalen 16 maj. Mycket bra.

SOL/Stat & Orchestra Live
Jag är kär! Sjukt härlig musik och underbara bandmedlemmar. Måste se dem fler gånger.



Kom hem och log stort efter den otroligt lyckade kvällen! Alla var så begåvade och trevliga. Ler nu när jag tänker tillbaka. Såg den lyckade kvällen som en födelsedagspresent, en mycket bra sådan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se