Mishka & Xavier

Datum 2009-04-16 Klockslag 23:25:52
Slutade tidigt idag så jag har haft tid att måla naglarna och titta på film. Har sett tre filmer och är inne på fjärde nu.
Rocknrolla gillade den
Dead like me - life after death jävla skitfilm, se den inte
Surfer, dude låångsam film men bra
The Rocker flummig, passar bra vid den här tiden

Jag gillade musiken i Surfer, dude. Hittade två nya favoriter som jag tänkte dela med mig av:

Mishka - Coastal Journey


Xavier Rudd - Come let go


Jag håller på att bli sjuk så det blir tidig sänggång för mig idag.
Gonatt

Kommentarer
Postat av: Celina

Aa det känns grymt! =) får veta om fyra veckor ungefär. Dom ska till Göteborg och Oslo också...

Fick förresten ditt mess idag. Vi har inte gjort något nytt utan bara gått igenom allt gammalt.

Krya på dig så hoppas jag att vi ses på fredag!

Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se