Nya bilder

Datum 2009-02-01 Klockslag 19:13:14

Det har varit dags att skriva ut och sätta upp nya bilder länge nu, sen i somras faktiskt. Igår tittade jag i lite mappar på datorn och skrev ut fem A4 med bilder. Det blev inte så många foton som jag hade velat och anledningen är att det gått så lång tid sen jag senast uppdaterade väggen. Hade jag skrivit ut bilder direkt efter sommarn hade det nog blivit många fler, nu blev det bara 11 från heela sommarn. Lite syskonbilder, bilder från Pride, jul, nyår och dansen åkte upp iaf.


[Klickbara bilder]
På andra fotot ser ni vilka bilder som är nya.

Det är lite roligt att jämföra bilderna. De tre första arken är bilder på klassen, nästa två är bilder från gården och de sista två är det mycket bilder på släkten. Jag skulle vilja ha haft ett helt ark med bilder från Thailand där mellan klassen och gården, det var ju faktiskt drygt två månader jag var där totalt. Man kanske ska orka rota i alla dem mapparna och sätta upp ett ark med dem bilderna där i mitten..

Kommentarer
Postat av: suss

DÄR ÄR JU JAG! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se