Super Bowl Sunday

Datum 2009-02-01 Klockslag 22:10:54

Gammal bild som jag fotade på någon av Bajs matcher

Super Bowl Sunday idag! I år står det mellan Pittsburgh Steelers och  Arizona Cardinals.
Mor och bror min åkte precis till O´Learys för att möta upp blandat folk från klubben där dem kommer titta på fotboll och äta revbensspjäll hela natten. Ja, jag är avundsjuk! Jag hade värsta beslutångesten. Jag ville verkligen följa med men så himla insatt är jag inte längre. Dessutom kommer man inte orka gå i skolan imorgon om man ska titta på matchen, så jag sitter alldeles själv här hemma och ångrar att jag inte följde med trots att jag vet att jag har gjort rätt val. Jag är liten, ynklig och tycker synd om mig själv =P Jag har inte ätit någon middag heller för det blev ingen söndagmiddag hos morfar ikväll.

ååååh, vad synd det är om mig!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se