En helt vanlig söndagmiddag.

Datum 2009-01-20 Klockslag 22:47:33
Såhär kan en vanlig söndagmiddag se ut:


Pepparkaks-kåtan som jag skrev om. Ena sidan, "GOD"


Och andra sidan, "JUL".


Kusiner och Bajs är redo att krossa pepparkakshusen.


Mos


Morbror Håkan sitter och plinkar på gitarren


Det är okej att vara sjuukt seg och sitta i mjukiskläder.


En sida av bordet.

Såhär mysigt har jag det varje söndagkväll med min morfar, morbröder och kusiner.
Vad gör ni på söndagkvällar, dagen innan skola och jobb börjar igen?

Kommentarer
Postat av: jenny

jag önskar att jag också kunde träffa mig släkt varje söndag kväll skulle vara såå mysigt.

2009-01-21 @ 20:12:37
Postat av: Anonym

jag önskar att jag också kunde träffa mig släkt varje söndag kväll skulle vara såå mysigt.

2009-01-21 @ 20:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se