ännu mer inlägg

Datum 2006-12-22 Klockslag 15:38:16
mkt inlägg nu för tiden...

är bara tvungen att berätta att jag har blivit kär =P D e as jobbit!!
Igår så var jag barnvakt. När ungarna hade lagt sig så ville jag titta på film och så jag satte på
"Det levande slottet"... samma som boken jag håller på o läsa...Det var ett stort misstag o titta på den!
Jag blev nämligen galet förälskad i trollkarlen Hauro (väldigt komiskt om man har sett filmen). D värsta är att han påminner om Alex! Jag studsar runt på små rosa moln här hemma... Men d e ju för fan en manga figur!! Det underlättar verkligen inte när man lider av "vill-ha-en-pojklvän-nu"-sjukan!
Dumma dumma film, kär i en fucking mangatrollkarl!!!!


Jag ska försöka återvända till verkligeheten nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se