IKEA

Datum 2006-11-02 Klockslag 00:31:51
Flytten gick prima i måndags... Riktigt coola snubbar som flyttade allt. Nyktra alkolister! Så jävla trevliga och coola... haha. En var lite läskig dock, han var ganska kort, hade långt hår och långt skägg. Han mumlade hela tiden så man hörde aldrig när han pratade med sig själv eller med någon annan... Och när man väl insåg att han pratade med en så hörde man ändå inte va han sa =P

Kissen hämtade mamma igår. Han tyckte d va lite läskigt så han gick o la sig på mamma säng o sov nästan hela natten... Annars har han bara gått runt o varit allmänt störig och jamar heela tiden!



Jag o mamma var på Ikea idag =D Jag har fått massa fina saker! jag trodde inte att d va möjligt o få så mkt grejjer av mamma utan att tjata eller muta med ngt =P

På vägen hem satt vi i kö i fem hela jävla timmar!!! D brukar ta max 45 min! Jag hade så jäkla tråkigt! INGENTING att göra! D enda jag kunde tänka på var att jag skulle missa dansen o d gjorde jag oxå =(
Mamma hade P5 på radion för att där kunde man höra så mkt trafiknyheter som möjligt... o ingen mp3 hade jag me mej... Jag försökte prata o vara lite social med mamma men d var inte så jäkla enkelt... för antingen var hon tvungen att koncentrera sej på körningen (vikket iof behövdes) eller lyssna på nyheterna eller prata i telefon med hennes jävla ex-flickvän (som btw har skuldkänslor, ska förklara sen)... Mamma skyllde på att Exet minnsan satt ensam i sin bil så d var väldigt synd om henne... Men vafan jag satt ju oxå där ensam med some fucking worthless nyheter o en mamma som pratade i telefon...
Men då o då kom d ngn rolig låt o då satte jag igång o dansa o jag fick ganska roligt respons från bilarna runt omkring... en del dansade med mig en del bara log en del pekade o berätta för andra i bilen en del skratttade osv. d  va lite kul =P Och så satt jag o avreagerade mig på folk oxå.. d va riktigt jävla kul! Då hade mamma tid o skratta lite oxå...
Jag satt o skällde ut folk genom fönstret o imiterade massa jävla överklass människor som trodde dom va bäst. Jag satt o hånskrattade eller ngt liknande åt alla wannabe-pimpar oxå...Dom hade hög musik o satt o diggade o dom skulle gärna slänga ngn slags övrelägsen flört-bilck oxå! Så JÄVLA patetist så jag höll på o dö!! osså va ja lite dum mot en del alibabas... En kompis till mej säger så om invandrare för han tkr d låter bättre, konstigt nog... Jag satt o va rasistisk helt enkelt. =| Men jag har INGET emot invandrare tvärt om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se