Lycklig

Datum 2006-11-13 Klockslag 21:18:32
har INGET!! att blogga om! Ellen sa d för ett tag sen att jag borde uppdatera min blogg... Men som amanda sa idag, jag har inget liv så jag måste veta allt om andras...
EN sak kan jag blogga om o d e att jag e LYCKLIG... haha näe aldrig, men jag har fått veta vem amandas pojkvän är efter många om o men. Pojkvän eller pojkvän, d e bara hennes syrras kompis som hon snackar med väääldit ofta =P Ja lovar att hon sitter o läser d här snart o tkr att ja e sjukt jobbig...

På onsdag morgon (7.15) bär d av till klassresam =D skööönt!! kmr tillbaka på fredag o då jävlar aman =P haha vi kmr ha mkt mkt tråkigt! o sen e d ju gymnasiemässa som man ska försöka dra me mamma på...

GN

Kommentarer
Postat av: Anonym

PISSRÅTTA!!

2006-11-14 @ 00:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se