skuldkänslor...haha

Datum 2006-11-03 Klockslag 12:29:44

internet håller på o strular... o mamma kommer bli irriterad om jag ber henne fixa d  =|

jag skrev tidigare om mammas ex som hade skuldkänslor... här kommer förklaringen:

Mamma och hennes ex bråkade ju kvällen som vi "flyttade" till pappa och sen dess har vi inte träffat henne, iaf inte jag och min lillebror, vilket e jävligt skönt! Lillebrorsab och jag fick bara en dag på oss att packa men jag hann inte färdigt så mamma och jag skulle gå dit dagen efter(samma dag som flyttgubbarna skulle komma). Fast exet sa att d kan väll mamma packa åt mig, men mamma hade egna grejjer o packa så hon hade inte tid att packa åt mig... Då blev exet sur o sa att vi faktist borde ha hunnit packa på EN dag!
O så blev d ett jävla rabalder... Men till slut kom d fram att exet hade skuldkänslor från kvällen dom bråkade...Alltså hon tyckte d va pinsamt att träffa mig eftersom senast vi sågs så hade hon brutit mammas fingrar! Men d e ju för fan hennes problem jag måste ju få komma o packa färdigt mina saker i mitt eget jävla hem! Så mamma sa åt henne att jag skulle komma o packa min egna saker och om d var något problem för henne så får väll hon gå ut o gå en timme eller nåt... Vi (mamma jag o lillebrorsan) har ju inte varit hemma på tre veckor!


Så, nu är jag färdig med dagens aggresioner, tror jag iaf...


Kommentarer
Postat av: Ellen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se