hata hundar!!!

Datum 2006-10-05 Klockslag 21:50:09
Vi har fått nya grannar på våningen under och båda grannarna har hundar... Jag har hatat dom där jävla hundarna från första gången jag såg dom! Fula, ovårdade, nyfikna men vill inte bli klappade. Osså skäller dom hela jävla dagarna! D e små äckliga hundar så dom har gälla skitjobbiga skall oxå (så d blir ju inte bättre!)!!
Iaf när jag kom hem, alldeles nyss, så låg d en bajskorv utanför våran dörr. Jag trodde d va lillebrorsan som skulle ha lite kul o lagt en plastbajskorv (typ en sån från butterix) utanför dörren o skulle skoja me mig...
Så jag sparkar undan den så jag kan komma in... men bajskorven smetas ut! D e en RIKTIG JÄVLA BAJSKORV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag lackade totalt (fjortis-skriveri =P ) så ja stormade in o väckte pappa (som brukar vara väldigt svårväckt). Han vaknade direkt o blev skit sur (han har oxå hatat hundarna, inte mkt mindre nu...) så han gick ner o knacka på o berättade! fatta om hon skämdes!


Resumé:
Har alltid gillat hundar
Ändrade inställning när grannarna flyttade in
HATAR hundar (iaf deras) eftersom dom e såååå jobbiga
och nu har jag bajs på skon!!!!!!!!!


Självklart torkade hon bort bajset (d på golvet, borde ha tvingat henne o ta bort d på min sko oxå =P )! Stog o bevakade henne så hon skulle skämmas ännu mer! Haha jag e så ond men hon får faktist skylla sig själv som inte håller koll på sina äckliga hundar!
Sådeså!!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Poor thing


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se