skoooolan

Datum 2006-10-26 Klockslag 23:00:27
Jag har inte skrivit ngt på 4 dagar o jag är fullt medveten om d... Men d är så sjukt mkt i skolan så jag hinner verkligen inte =(

Har inte så mkt o skriva om nu iaf så ni har ju inte missat ngt. Imorrn har jag orientering halva dan... USCH O FY för orientering!!

Sen är d höstlov YEY! Typ ingenting plannerat o jag tkr d ska fortsätta så...
Ska i för sig gå på dans mån-fre och va barnvakt på torsdag och möjligtvis till gården någon dag... Pappa vill till Ikea oxå och så går flyttlasset på måndag. Mamma berättade alldeles nyss att vi kanske ska gå på ngt genrep med Christer Henrikson oxå... Så jag har ganska mkt plannerat när ja tänker efter =P

Men nu ska jag sova så jag orkar m den pissiga orienteringen imorrn... Mamma säger att d ska bli värsta stormen sen Gudrun inatt o imorrn så d kmr nog bli riktigt kul... eller inte


Mamma säger... mamma säger, fan va töntig jag låter =P

GN

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag trodde inte att jag hade nåt planerat heller, men nu har jag knappt tid att sova ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se