videoblogg...

Datum 2006-10-03 Klockslag 19:32:10
lonelygirl15  @ youtube

AAAA va pinsamt o lägga ut sån skit på nätet! Tänk o titta på d där några år senare... Värst av allt är ju att alla hennes kompisar o intekompisar kan se d där =S Hon har lagt in flera stycken!

Vill sitta o blogga hela kvällen om allt möjligt skoj jag har o berätta idag men jag orkar inte :P
Jag ska faktist till gården oxå!

Idag kom en kille (en gamal klasskompis... vi hatar varandra mkt mkt) in i affären (min praoplats) me två kompisar... Han blev jääteförvånad över att se mig där...så han sa ngt till sina kompisar och så försvann dom snabbt vidare in i affären. kort efter att dom försvunnit kom killens två kompisar o frågade var bullarna fanns så jag svarade att dom fanns precis bakom dom...Dom kollade inte äns på bullarna och dom köpte inga heller sen gick dom med godiset eller va dom nu hade köpt... skuumt!

Jag älskar bilreklamen... Vikken? Hur ska jag veta d! Man ser ju minst 5 olika bilreklamer under en "reklampaus"... Den jag tkr om är iaf den med elefanten i baksätet =P dom e så gulliga när dom sitter o dansar... Tkr om låten oxå =D
Ska försöka hitta nån filmsnutt på internet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se