Energi

Datum 2006-09-23 Klockslag 22:07:48
Jag fick världens energi från gårdagen... D låter säkert jättetöntigt men jag känner verkligen av d.
Efter att ha mått dåligt de senaste veckorna så blev d en totalvändning igår!

Idag vaknade jag halv 12 tror jag... Pluggade och packade så jag är redo att sticka till pappa imorrn. Och jag har suttit i solen oxå :P D va jätteskönt!
Till middag käkade vi "laxpaket" som vi så fint kallar d! Enkelt och riktigt mumsigt.
Skiva potatis och lägg på ugnsfolie, ovanpå d lägger man en laxfilé och brer på phialdelphia eller creme bonjour. Krydda med lite persilja, peppar, salt och citronsaft och in med knytena i ugnen!

Nu sitter jag o tittar på Sing-a-long... Helt okej program som man kan sitta o skratta åt!
Innan d tittade jag på Hus i helvete. Ett vääldigt underhållande program att rekomendera! Några i familjen utsätter en person i famlijen för massa konstiga dilemma under tiden dom är borta. Familjemedlemmarna som har anmält detta till tv3 får sen sitta och gissa på hur den utsatta personen ska handla i dom konstiga situationerna och kan då vinna pengar.

Men nu måste jag packa d sista och ta reda på om jag ska gå på lillebrorsans amerikanska fotbolls match :P
Killarna som spelar e så snygga! Haha jag e så patetisk (och jag vet om d :P )


Kommentarer
Postat av: Tereze

Hihi vad roligt! Tackar så mkt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se