Plugg

Datum 2006-09-20 Klockslag 23:18:39
Nu har jag tittat för mkt på tv igen (hur många ggr kmr jag säga igen? mååånga ggr)
Självklart har jag ju inte pluggat till provet jag har i spanska imorrn! Så d ska jag göra nu :(
Jag hade faktiskt tänkt att gå och lägga mig "tidigt" ikväll...

Felicia och Sara gick vidare i Idol... Helt okej faktiskt
Jag ville iför sig att Natalie och Patrizia skulle gå vidare men jag lyssnade inte så mkt på hur dom sjöng idag... Natalie va
söt och Patrizia sjöng Stand by me (gillar den låten!) så därför tyckte jag dom skulle gå vidare.

Elsa i min klass bloggar också! D fick jag reda på idag. Har inte läst så mkt i hennes blogg men den är säkert bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se