Privat

Datum 2006-09-27 Klockslag 19:01:24
Jag har ett problem, problem och problem men man kan ju inte skriva om privata saker på bloggen när man har flera av sina kompisar som läser... Kompisar tänker väl alla då, dom kan ju få läsa eftersom dom är ens kompisar. Men jag berättar faktist inte ALLTING för min kompisar även om jag berättar mkt.



Mina kusiner har skaffat katt! En orange-färgad norsk skogskatt som heter Morgan.
Jag brukar sitta barnvakt åt dom och jag längtar verkligen åt att vara d igen... inte för att vara barnvakt utan för att få träffa kissen :P
Dom har köpt den från
akutgruppen som jag tycker är väldigt bra eftersom dom katterna oxå behöver hem! Kissen är fem år och är tydligen vääldigt kelig :)

Ska skriva massa mer så fort jag har internet hemma och har mer tid!
Nu har min polare kommit o vi ska plugga lite svenska, tänkte vi iaf :P

Kommentarer
Postat av: josse

hejsan eva!
va kul att du också har blogg:)
tänkte bara skriva det:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se