Dag 7 och 8

Datum 2007-12-31 Klockslag 06:07:08

Dag 7 - Ekman Garden
Söndag morgon bar det av mot Ekman Garden Resort. Totalt restid 5 timmar.  På vägen plockade vi upp Per och Goy kompisar till pappa som jag träffat förut. Oh juste, deras en-månaders bebis, Mary-Jane fick ju följa med också. Hon är döpt efter Spindelmannens flickvän ;P

På flygplanet så skedde en olycka med bebisen. Hon fick varmt kaffe spillt på sig. Det är en lång historia. Men det var en olycka och alla ville lägga sig i och "rädda" bebisen. Det gick iaf fall bra med henne.


Pappa känner killen, Staffan, som har designat och äger Ekman Garden tillsammans med sin thaifru Anna. Två väldigt vettiga personer, väldigt trevliga också.


Anna berättade för mig att det bodde en svensk familj här och att sonen tydligen var väldigt snygg, haha. Bara några sekunder senare kom han för och bada med resten av familjen varav Anna ropar på honom och ber honom komma och hälsa.. SUCK! Det kändes lagom töntigt. Mattias som han hette var iaf jefligt snygg haha ;P Men han kom från Umeå och det är inte riktigt okej hahaha dom låter så.. ojoj, nu höll jag på och skriva för taskiga saker men det ska jag försöka klara mig utan ;)

Till kvällen blev det uppesittarkväll tillsammans med familjen från Umeå, mycket trevligt! En stoor familj, mamma med två barn sen tidigare, pappa med två barn sen tidigare, ett barn gemensamt och två kompisar till ett av barnen var med. Allt som allt så var det 9 person från Umeå.


Första dagen hände inte så mycket, andra dagen var det ju julafton för tusan!


Dag 8 - Julafton

Då gick vi på ett litet äventyr ner till den privata strand som hör till Ekman Garden. Jättehärligt =)


På kvällen var det god buffé och några av grannarna runt omkring Ekman Garden var inbjudna. Inga julklappar idag utan det skulle bli imorgon. Ja juste, Nan ville att vi skulle gå till en salong och fixa håret, så då gjorde vi det, asfult! Haha men jag vågade inte säga emot.. När vi kom tillbaka till hotellet så fick jag på mej en tomteluva och borstade håret så att det blev snyggt ;)


Den dagen tog också slut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se