igen

Datum 2007-02-17 Klockslag 19:59:52
så sitter man på samma ställe o skriver igen... e barnvakt o ungarna e väl helt okej, försöker ta d lugnt o andas ut...

dagen startade lite väl tidigt men jag har jag ju faktist varit omgiven av massa fina pojkar =P
öppet hus för att få in lite nya spelare till mean machines (am. fotbollslag för er som inte vet)
Såg ett inspelat nyhettsklipp idag:

"Inte oväntat så vann sthlm mean machines svenska mästerskapet i år igen"

haha, klockrent!

o sen kom jag hem, trööött, osså står Eirik o snickar i köket till min stora förvåning = ingen el o ett jävla liv
satt o gjorde ingenting o nu sitter man här, är inte på d bästa humöret...



Men nu e d dags o natta småkidzen, borde gjort d tidigare... nu kmr jag minst missa första bidraget i melodifestivalen =/

Kommentarer
Postat av: Sofia

Coolt, min halvbror har spelat för sthlm mean machines. :)

Det var dock en 10 år sen kanske...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se