operation

Datum 2007-02-04 Klockslag 12:15:36
min lilla kisse opererades igår...
han har tydligen varit i slagsmål med en annan katt o fått sig en snyting precis ovanför (måste tänka... handen man hälsar med) höger öga. men dom berättade att d måste ha hänt för länge sen med tanke på varböldens storlek (bölden var alltså in i huvet så vi kunde inte se den mer än att kissen kliade så hårt att d börjat blöda hej vilt)...
äntligen har han slagit sig till ro i mammas säng, tack o lov
hade sån ångest när han kom hem med all tråd o blod o krage o den jävla destileringsslangen (tror d heter så =S ) i huvet, o inte kunde han gå heller
mamma har inte varit hemma i natt så jag gjorde kissen sällskap i sängen (kan misstolkas!) har vaknat gång på gång av att han jamat, skrapat kragen mot saker o försökt gå på toa... jag har minst sagt sovit på en ärta i natt, hahaha... dom där orden ska inte finnas i mitt ordförråd o om dom gör d så ska jag inte säga dom högt




Update: vad snackar jag för skit... destileringsslang, d heter dräneringsslang

Kommentarer
Postat av: Ellen

du har blivit småbarnsförällder, men hur mår han nu?

Postat av: Stina

haha aa... har försökt o tvätta honom lite, d va inte kul o så har jag matat honom. just för tillfället ligger han o sover i calles säng. han har fått tillbaka all kraft nu o d är ju positivt
d rinner vätska från såret som är frätande o jag e livrädd att han ska bli blind :(

2007-02-04 @ 14:52:24
URL: http://stiiina.blogg.se
Postat av: Ellen

FRÄTANDE? det låter ju sjukt!! ska det vara så?

2007-02-04 @ 15:25:06
URL: http://ellenwandahl.blogg.se/
Postat av: Stina

asså d e själva sårvätskan som fräter på huden... men nu rinner d inte så värst mkt längre o vi har fått bort d mesta som fastnat i pälsen

2007-02-05 @ 18:09:34
URL: http://stiiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se