a Time to Kill

Datum 2007-01-07 Klockslag 20:45:30
helt klart den bästa filmen jag sett någonsin!! Ellens the holiday kmr inte äns komma i närheten!!

man blir tagen redan efter 30 sekunder o då e man verkligen fast... man känner hat redan efter 30 sekunder, iaf gör jag d! möjligtvis lite förutsägbar mot slutet men vafan, dock skulle man nog inte lista ut att d var just på d sättet filmen skulle sluta!
en film om rasism o rättvisa med Sandra Bullock, Mathew McConaughey, Samuel L Jackson, Kevin Spacey o många fler.

EEEEE+++



en film jag kmr se mer än två ggr!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Well Sandra Bullock är ju en favorit, meen, jag tror inte att den är bättre än the holiday, fast det är juh olika genres. så det kanske är ganska jämnt. får se. har du den?

Postat av: alex

Stina/eva e fett mobbad, hon har bara 2 pers som postar här

2007-01-08 @ 16:59:00
Postat av: Stina

ge dig alex!

2007-01-08 @ 22:30:19
URL: http://stiiina.blogg.se
Postat av: Ellen

Trodde du inte gilla drama :O

2007-01-09 @ 18:51:13
URL: http://ellenwandahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se