kvarglömda goes left-overs

Datum 2007-01-02 Klockslag 00:31:56
sitter o tittar lite på bloggen osså funderade jag lite på min dagens... maten är ju inte kvarglömd, den är bara inte uppäten. så från o med nu ska d heta dagens left-overs (sådär coolt internationellt, ni vet.... så som man ska vara)


jag kom på en till sak oxå (jag känner mig lite komma-på-ig idag... haha)
(haha passar inte in så jag strök d)
iaf... jag orkar kanske fota mina left-overs varje dag men inte lägga in bilderna varje dag! så d kmr nog bli en härlig liten sammanfattning av varje underbara veckoslut! ngt att se fram emot varje vecka, så gå inte o skär er i handlederna eller ngn annanstans, för tänk då på dom ursköna sammanfattningarna, dom kmr finnas där för alla er



jag måste nog sova nu... med tanke på ovanstående text, har lust att stryka hela texten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se