Kolla här vad man kan göra!

Datum 2007-11-17 Klockslag 11:42:47
free music

Take my poll!


Listan med musik pillade jag ihop lite snabbt på deezer. Väldigt smart ju. Jag vet att det är många som skulle tycka det var trevligt med musik på bloggen men man vill ju inte att den alltid ska finnas där i bakgrunden. De flesta vill att läsaren själv ska få välja om dom vill lyssna på musik eller inte.
Så här har jag nu valt ut några låtar som spelas hemma för tillfället och om ni vill lyssna så kan ni själva välja en av det låtar jag valt att lyssna på.
När ni skapat ett account så är det bara att leta reda på det låtar ni vill ha med i er spellista. Klappat o klart så kan man klicka på en knapp "BLOG" då får man upp en HTML-kod. Den klistrar ni alltså in i ett inlägg (här på blogg.se)genom att klicka på HTML-knappen som finns bredvid "ladda upp bild" och "skapa länk" knapparna.
Då får ni en musiklista i inlägget.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, vill göra lite buisness, är du på?

Postat av: Anonym

Jo men precis, tänkte fråga lite om headern men som sagt så får vi ju ta det efter jul! :)

2007-12-19 @ 21:21:36
URL: http://knottherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se