Jag och blogga..

Datum 2008-04-16 Klockslag 22:10:54

Bloggtorka? Jag tycker inte ens om o blogga.. I Thailand gör jag det för att folk ska kunna hänga med när jag är borta. Det är roligare att blogg där på något sätt.

Vad ska jag blogga om då?
Hur dagen har varit? Näe, det blir inte så rolig läsning
Mode & kändisar? Sällan, min pappa kan mer i det området än vad jag kan ;)
Andra bloggar? Jag har min favoritbloggar men utöver dom läser jag inte bloggar.
Viktiga ämnen, typ kriget i tjolahopp-landet eller valet i USA? Boooring.
Egna intressen, dans, foto och Thailand? Det skulle vara foto i sådana fall, och om jag ska visa så mycket bilder som jag vill så blir det för mycket.. Så då varvar jag med text-inlägg. Men jag kommer aldrig på något att skriva om så då kan jag ju aldrig visa några nya foton, eller?
Musik? Jag skulle faktiskt kunna slänga in ett låt-tips då och då.
Personligt? Jag vet inte riktigt vad det skulle vara och dessutom vill jag inte blotta mig.

Slutsats:
När jag verkligen vill berätta något, typ spännande och roliga grejor som händer här i livet. Då skriver jag.

När jag har bilder som jag är nöjd med, då skriver jag.

När jag har busat, då skriver jag.
När jag gjort en ny bloggdesign, då skriver jag.

Jag ska börja med "musik-tips".

Jag ska börja med??
Ge mig tips! Vad som helst, visst är jag kräsen men jag är desperat efter ämnen..



Nu ska jag duscha, äta och sen sussa,
Pöss på er!


Kommentarer
Postat av: ell

jag kan ju säga att allt är roligt att läsa, men sen är ju jag, jag också. så det kanske inte gills...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se