Ljusterö

Datum 2008-04-30 Klockslag 14:22:51

Jag ska åka till min käre pappa den här helgen =) Inte i Thailand (tyvärr) utan på landet på Ljusterö.
Jag tittar ALLTID fel på dom där satans tidtabellerna! Det är tur att pappa vet om det och ber mig titta en extra gång. Vilket jag tycker är lika onödigt varje gång men han har alltid rätt ^^
Jag hade tittat fel den här gången också. Den båten jag hade tänkt att ta klockan 14.35 visade sig ju bara gå mellan 9 maj och 14 juni, prutt. Men då kunde jag ju faktiskt ta båten som gick 17.20 det hade jag ju redan kollat. Icke! Den går bara efter den 9 maj, bajs! Då blev det så sent som 18.45 =/
*tänka positivt* Men det är ju bättre än ingenting ;)


Ååh jag vill ligga gräset med solen mot huden, höra hästarna busa i hagen. Känna doften av nyklippt gräs och dricka iskall svartvinbärssaft. Läsa lite böcker, ta en promenad ner till vattnet, plocka blommor och baka vinbärspaj. Äta hemrökt lax och pappas spaghetti med drakensås eller en nygrillad biff med pappas bearnaisesås gjord på livolja.

Det är sommar på landet det!


Kommentarer
Postat av: Annie

Så nu kallar du Ljusterö landet också! :P Ursäkta mig men det är ju där jag bor XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se