MiNi is in da town!!

Datum 2008-04-23 Klockslag 15:01:23
cooola MiNi
Yao, en bild från jobbet från Lidingö Rock i fredags.. Jag kände för att förstöra den med paint och konstiga Ps 5

Sitter på pysslingen, har egentligen slutat men jag sitter kvar, fett onödigt jag vill hem egentligen.
Imorrn ska jag och Jonas på friendsutbildning på/i Ågesta, fast det är inte säkert att det kommer gå för vi har inte anmält att vi ska med.

Imorrn fyller jag år också :)
Jag vet redan vad jag ska få.. lång historia. Men det är bra grejor iaf, jag är fett med gla.

Jag har varit upptagen och dessutom har inte internet funkat hemma så jag har inte kunnat hålla kontakten med er som vill ha designhjälp. Goda nyheter iaf. Jag har suttit och pillat med flera designer så det går framåt, det står inte helt stil även om ni inte hör något från mej.

Näe nu har jag inge mer o säga, ska kolla hur det går för min grupp (vi har filmat hela dagen idag=))



Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se