movies :)

Datum 2008-04-29 Klockslag 17:23:59
Jag måste alltid hänga med i filmsvängarna. Jag måste veta namnet på alla filmer, även om jag inte sett dom. Det känns bra att ha sett många filmer. Det här är verkligen något sjukt jag har fått för mig. Och det är inte alltid kul. Ibland, speciellt på hösten så blir det för mycket. Då kommer det ju typ tre nya filmer varje vecka och då är det ändå bara ett litet utval som Sverige valt att plocka från USA. Snacka om stressigt att hinna med alla OCH ha ett liv.

Jag kände här om dagen att det var dags att uppdatera mig lite sen Thailand.
Rykande heta, precis från ugnen..
the nanny diaries
Jaa, varför den här? Jag vet inte, jag tycker inte ens om Scarlett Johansson =P


step up 2 the streets 
Dansfilmer, me loove <3


ps i love you 
Såg ju den här i Thailand och den är helt klart värd att se igen!


over her dead body 
Den verkade rolig, massa kända ansikten med i den också.


i am sam 
Jag såg en bit av den på Canal + och den verkade så fin. Dessutom är Dakota Fanning med!


horton hears a who 
Har precis sett den, mysig och söt film men den lämnade inga spår.


27 dresses 
Ska titta på den nu. Jag gillar Katherine Heigl hon är söt :)


my blueberry nights 
Norah Jones är med i den här då måste man ju se den! Sen att Jude Law är med gör ju inte saken värre.


Har ni några bra filmtips? Jag vill veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se