mums

Datum 2008-04-27 Klockslag 13:53:45
101204-187
Slänger in en bild jag pillade ihop för nån vecka sen..

Ingen bra dag idag. Ensam hemma och jag känner mig verkligen ensam också. Jag svävar inte där uppe bland molnen idag. Tvärtom, jag ligger och trycker mig mot asfalten. Inte ens ett sms från Nan där hon berättar att hon kommer till sverige om en månad gjorde mig på bättre humör.

Nu känns det dock lite bättre. Varför?
För att min morfar ringde! Jag blev så himla glad. Han sa inget speciellt, frågade bara om jag skulle komma på söndagmiddag ikväll och vad jag ville äta.
Jag fyllde ju år i torsdags så det är jag som bestämmer middag. LASAGNE åt folket!

Nu ska jag minsann göra en fin bloggdesign åt mig sj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se